torsdag 15 november 2012

Keilas önskelista

Den här har Keila själv önskat av tomten.


Och den här...och en likadan klänning till sig själv...

Mycket viktig!


De här husen är to die for!
Från Comodo och jag är öööövertygad om att Keila 
älskat att leka med små dockor i ett sådant här hus.
En "Lingaling"-klänning är något Keila pratar om dagligen...
Jag har redan köpt en Askungen-klänningen som hon ska få i sin paketkalender. 
Varje dag måste jag slita mig från skafferiet i köket där jag gömt julklappar för att inte ge den till henne.
Åh, jag längtar så till att få se hennes min när hon packar upp den!


Vi önskar också japanska yen så att Keikei kan shoppa när hon är i Japan.
När jag var gravid var vi där och gick loss och då hittade vi en underbar liten nalle, som jag ångrar ihjäl att jag inte köpte, som spelade japanska sånger, en sådan vill vi ha här hemma så att det går lite lättare att traggla japanska.
Och så ska vi köpa Candy Candy på japanska.

Ho ho ho... God Jul tomten!
Hoppas du har fett med cash på kontot för det har inte jag...







10 kommentarer:

  1. Åh jag spanar blocket dagligen efter ett fint dockhus till Ella likt de där vita.. De är ljuvligt!
    Åh Snövit å tingeling är favoriter här hemma också - de finns ju vansinnigt mycket fint man vill köpa till de små.. Å så ska vi flytta på det... Inreda ett rum till henne också.. :)) de blir eingen billig månad...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jodå de vet allt vad de vill ha :) har en fyraåring hemma som har ringat in hela leksakskatalogen :) fast sen tänkte hon en stund och sa - äsch det räcker med en sån där platta mamma!! (iPad) :))) dockhuset var ju sååå fint, fast dyrt ;)

    SvaraRadera
  3. En sån smink-docka har jag köpt till LykkeLee, gillar att där tillkommer massa hår-artiklar. De gjorde de inte när vi var små vad jag kommer ihåg. Så då kanske hon kan låta mitt hår vila lite och "fläta" dockans hår istället...

    SvaraRadera
  4. Malva vill också ha Modig-filmen. Men den släpps vell inte innan jul?

    SvaraRadera
  5. Var på lindex igår och dom har fått inven ljus rosa klänning för 199 kr som jag tror Keila hade blivit fin i.trir den räknas som fin klänning. Ganska skir och med små knappar på bröstet 😉

    SvaraRadera
  6. Var på lindex igår och dom har fått inven ljus rosa klänning för 199 kr som jag tror Keila hade blivit fin i.trir den räknas som fin klänning. Ganska skir och med små knappar på bröstet 😉

    SvaraRadera
  7. Oj vad fint dockhuset var! Om du inte har sett denna sidan redan så gå in och leta julklappar där, www.lekvira.se
    Finns en hel del fint tycker jag:)
    Ha en skön helg. Kram Elin A

    SvaraRadera
  8. Min dotter önskar sig ett piratskepp! Lite märkligt kan man tycka. Men så får det bli :-)

    SvaraRadera
  9. Blir fina julklappar till en fin liten tjej :) Fick hem tidningen Wellness idag- vad superfin modellen för festkläderna är! :)

    SvaraRadera
  10. Tillägg till min kommentar ovan- trodde ju DU var modellen i tidningen jag nämnde, det var jättelikt och hon hade samma förnamn.. Fast sen såg jag att hon arbetade på tidningen så det kan ju inte vara du.. :D

    SvaraRadera