fredag 13 januari 2012

Who needs a man?

Det tog sin lilla tid men jag lyckades faktiskt, på egen hand, att skruva ihop Hemnes-dagbädden!
Och det fastän det står i instruktionerna att man ska vara minst två.
Jag bara måste bli klar direkt, jag har inte tid att vänta till Henrik kommer hem.

Det var inte bara det att det var en miljon skruvar. Den är tung som fan också!

Ändå bra betyg.
Keila kröp upp och somnade i den medans jag kröp runt på alla fyra och moppade golvet (moppskaftet har försvunnit...).

När Keila vaknat tänkte jag åka till Ikea och köpa lite mys till sängen så vi kan pimpa den.

6 kommentarer:

  1. De hade jag aldrig klarat!! Jag har provat att ge honom allt möjligt att kolla på men han vägrar ligga på rygg.. Kanske damp ;)

    SvaraRadera
  2. Måste säga att jag är djupt imponerad! You go girl :)

    SvaraRadera
  3. Va bra det blev med den, och sjukt bra betyg ;)
    Jeansen ser ju också ut att sitta som en smäck!!! kram på er <3

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken underbar! Vill oxå ha, men vet dock inte var haha

    Så nyfiken på er lya. Vi får minsann komma till Malmö nån dag.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad fint, bra kvinna reder sig själv. Jag är likadan bortsett från om något skall göras på hög höjd. Det går men jag stortjuter samtidigt hahaha

    SvaraRadera
  6. Sån är jag också haha! Palla vänta! Började måla vardagsrummet kl 22 en kväll nyligen. Haha minns den gången jag skulle spika upp dörrfoder, orkade inte vänta på hjälp så jag höll den uppe med pannan :)
    Go Danni
    Kram Ida

    SvaraRadera