onsdag 25 januari 2012

Düsseldorf

Jag är på långt stopp i Düsseldorf och har precis kommit tillbaka till hotellet efter en hel dag på stan.
Jag har enligt min RunKeeper-app gått 11 km. Det känns härligt nu när jag ligger här i jättesängen-Allan nyduschad och grann.

Jag tog Tunnelbanan till Steinstraße där Jacadi skulle ligga, där inne var det 50% rea och jag velade länge över ett par söta rosa skor med sidenrosetter. Men jag vet fan inte vad Keila har för skostorlek nu... Märkligt va?
Jag var ute efter en tjock stickad kofta som hon skulle kunna ha som vårjacka men de hade så lite inne i hennes storlek så jag får vänta till nästa Hamburg-stopp.

Jag fyndade i alla fall en underbar kappa till mig själv. Den har paljetter och jag ska ha den nästa gång Henrik och jag ska på date... Ni ska få se den när jag inte har nattlinne och är osminkad...

Nu ska jag dricka en Coca Cola Light och se lite på dubbad tv, det är så trist att dem inte växt ifrån det här. Skärpning Tyskland! Det hade inte skadat om ni lärde er lite bättre engelska på köpet. ;-)

Imorgon har vi pick-up 05.10 så jag ska alldeles strax ringa hem och säga godnatt.

Victoria Platz

Haha jag kunde inte låta bli. Jag tyckte jag var fyndig när jag hittade japanskt godis i Tyskland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar