söndag 8 januari 2012

Hos mormusch och moffa

Vi åkte ner till mormusch och moffa igår när Henrik åkt.
Rasmus och Sophie och deras Julian kom. Mina systrar var också här, Olivia, Alexandra och Cornelia med Vendela. Och så kom Esther och mormor.
Esther gjorde sin signaturrätt på lax från Ålesund och hade med sig gott vitt vin.

Det var fullt hus och Keila somnade inte förrän kl tolv på natten...
Hon ligger fortfarande här brevid och snarkar.

Innan småkusinerna kom hade Keila mormusch och moffa för sig själv.

Nela målar naglarna röda.

Lite förrättsmys

Norsk lax at its best.
Tack Esther!

3 kommentarer:

  1. Hej Danni!
    Tack själva för ett härligt sällskap, gjorde gott i det Ottomanska hjärtat kan du tro, att få träffa er allihopa igen, myste i fulla drag. Kan tänka mig att di små liven sover länge idag, he, he.
    Krama o pussa Keila från mig och hälsa Henrik så gott.
    Stor go kram o var rädda om er.
    Essie

    SvaraRadera
  2. Hej! Har följt din blogg ett tag nu. Jag är bara nyfiken, uttalar ni Keilas namn "Kiila" eller "Kejla"? Jag som bott mycket i England vill säga "Kiila", men jag kanske är ute och cyklar?

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Undrar vart ni fått tag i den Barbapapa-grejer som dina föräldrar har? Tack!

    /Caroline

    SvaraRadera