tisdag 31 januari 2012

Viktig dag

Ja, dagen är viktig ur många aspekter. Den 31:a januari 2012 kommer vi bära med oss på ett eller annat sätt en lång tid fram över.

Håll nu tummarna kära vänner för att det är positiva besked. Jag för min del bryr mig inte så värst om mina egna besked är positiva eller negativa. Faktiskt så bryr jag mig bara om de besked Sophie kanske får av sina läkare idag. Och om hon får positiva besked gör det inget om mina går i stöpet. Inget är viktigare nu.

Tänd ett ljus för henne idag. Och håll tummarna för de bästa beskeden.

Jag känner mig orolig men mitt hjärta pumpar ändå lugnt. Jag hoppas min inution inte sviker mig...

Ljusen brinner redan för god tur...

5 kommentarer:

  1. Jag och Ellie sitter nu med tänt ljus för er..

    sv: Tack, jag mår bra men är inte okej, men kommer bli!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi tänder ljus här också, har följt Sophie en tid på hennes blogg.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Tänker på er... Jag både hoppas och tror att ni får positiva besked idag!
    Stor Kram

    SvaraRadera
  4. Sandra - mamma till Klara31 januari 2012 kl. 12:47

    Vi håller tummarna!

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt gick bra!
    (går igenom bloglovin nu så om jag svarar på gamla inlägg först förstår du varför)

    SvaraRadera