lördag 21 januari 2012

Watch it Hin

När jag jobbar är jag så himla trevlig. Det måste man vara i mitt yrke, det går inte att ha "dåliga dagar" när man jobbar med så mycket olika människor varje dag och dessutom är ett hårt mediebevakat företags ansikte utåt.

Men jag gillar mitt jobb, alla mina kollegor är härliga och roliga och fastän jag måste börja varje morgon med att presentera mig för nya människor så känns de som gamla vänner när vi säger hejdå framåt kvällen.

Ibland händer det att någon uppskattar mitt leende och min vänlighet liiiite för mycket...

Sorry John, but I'm taken.

Synd också att John var 55-årig silverräv och luktade kebab under armarna. Annars kanske Henrik hade behövt vara nervös...

1 kommentar:

  1. Hahaha, ge dem vad de tål :P
    Måste vara jobbigt att alltid vara trevlig, hade inte fixat det :P

    SvaraRadera