måndag 9 januari 2012

Tvåårskalas i Ramlösa

Idag har vi varit och firat Wildas tvåårsdag i Ramlösa.
Det bjöds på fruktsallad, pannkakor och glass och massor av gotter.
Keila gav Wilda ett sött barnförkläde som hon själv gärna önskar sig.

Fölsegrisen

"Gickan" med sugrör!

Värdinnan och hennes yngsta dotter Dixie.
Visst var det längesen ni såg en sådan söt bebis?

Lite maffiatjejer ;-)

Keila körde på flätor, dagen till ära.

Lek och bus.

Nu är vi hemma och en kollega till
mig ringde precis om helt fantastiska nyheter.
Kaaatschiiing säger jag bara ;-)

Det får bli ett glas champagne för att fira...

6 kommentarer:

  1. Say what? Nu blev jag nyfiken ju!!

    Tack för idag söta Ni. Hoppas vi ses snart igen

    SvaraRadera
  2. Söt med flätorna!! Hi hi!!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Umgås alla ni bloggerskor eller? Jag läser alla era bloggar haha!
    Lite skojigt hihi

    SvaraRadera
  4. Oj vad stor Dixie blivit. Sist jag kollade hennes blogg var hon nyförlöst .-)
    Söta tjejerna wilda och Keila med :-) Flätor är ursött!!

    SvaraRadera
  5. Vad stor Keila blivit och supersöt som alltid!:) Kramar

    SvaraRadera
  6. Fina lilla Keila. Så söta flätor!! Vad mutade du henne med för att hon skulle sitta still? ;)

    Vet du förresten hur pinsamt lång tid det tog för mig att inse vad babybambola är? Har uttalat det helt fel i mitt huvud... Hur många gånger har jag inte hört bambola de sista månaderna???

    Hoppas att allt är bra med er och att du inte längtar ihjäl dig efter din karl...

    Kramar från mig och min lilla bambola ;)

    SvaraRadera