måndag 16 januari 2012

Beatrix Potter

Jag älskar Beatrix Potter söta små figurer och har jättesöta små babykoftor som Keila hade när hon var liten med de små söta kaninerna. Just nu kör H&M till min stora glädje ett nytt samarbete och jag var tvungen att beställa hem en tröja i var färg i strl 86 till Keila. Det är från Baby-avdelningen men Keila kan fortfarande köra strl 86 därifrån. Och priset? 79 kr/st...!





En annan kanin-tröja på Keikei när hon var liiiiten bebis i somras.

När jag flyttar hemifrån, höll jag på att skriva hehe, men jag menar när vi flyttar till vårt drömhus så ska Keila ha Beatrix Potter-tapet i sitt rum. Och det ska lillebror/lillasyster också ha...

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har på min blogg gett dig utmärkelsen-Liebster award.

    Jag tycker din blogg är så sjukt rolig och älskar läsa den varje dag när jag går upp på morgonen då jag fått mail från bloglovin att du bloggat.

    Sen har du ju en av jordens sötaste unge också!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh en likadan Ralph tröjan hänger och väntar i Alicias garderob på att hon ska växa i den..sö söt!

    SvaraRadera
  3. Gravid? :)
    Visst är de tröjorna underbara! Älskar också Beatrix Potter. Typiskt att de kommer nu när min dotter är för stor för dem o min nyfödda är en pojke!

    SvaraRadera
  4. Så söt i rosa tröjan 💗💗💗💗💗

    SvaraRadera