onsdag 11 januari 2012

Mammadagar

I ett par dagar har Keila och jag tagit en nostaligtripp till det berömda "mammaland".
Vi har fikat, gått promenader med vagnen, träffat våra mamma- och bebisvänner, varit på tvåårskalas och shoppat liiite grann ;-)

Vi har saknat det, Keila och jag.
Imorgon checkar jag in 07.10, tillbaka till verkligheten alltså...
Men när jag landar har Henrik förhoppningsvis också landat på Kastrup så att vi kan åka hem tillsammans. Längtar!

Ellen och Keila spelar bongotrumma på blöjhinken.

Snickesnackiga mammor

Imorse när tjejerna vaknat dansa och sjöng vi..
"Tänk om jag hade en liten liten apa..."

Godmorgon sötnosar

Lite melt downs har vi också upplevt...

Två skrabbor i "mormusch" väntrum.

Gå två betala för en...

4 kommentarer:

  1. Hej,

    Hittade din blogg av en slump. Jag känner inte dig men ville bara säga att jag blir glad av att läsa det du skriver, vet faktiskt inte varför :) Ville bara dela med mig av det! Kram A-C

    SvaraRadera
  2. Härligt att få lite tid i mammaland då och då :-)

    SvaraRadera
  3. Gud så söta i pyjamasarna, hi hi!! Kul att få en liten tripp back into mamma land!!

    SvaraRadera