måndag 16 januari 2012

Alone at last

Henrik och Keila åkte nyss till Koi för att hämta lite mat och lämnade mig ensam hemma.

Det är så tyst och skönt och jag funderar på att ta en lång härlig dusch. Man får ju passa på när Keikei inte står och rycker i duschdraperiet och vill "baauuda".

Vi ska se In time ikväll, någon som sett den? Sedan får jag nog lägga mig tidigt, vi har passat Keilas kusin så det har varit full rulle hela dagen och imorgon checkar jag in 07.10...

Frukost

Benny och Lövet.
(Alex och mina smeknamn på våra döttrar. Schysst va?)

Päron-tajm
Keila kom inte ur pyjamasen förrän nu ikväll. Mysigt.
Jag ska ta av min nu och "schuuuscha" ända tills laxtartaren och sushin kommer hem.

2 kommentarer:

  1. Hello!
    Underbara bilder,kan tänka mig att det har varit full rulle, goa ungar, he. he. Smaklig måltid och ha en fortsatt härlig kväll. Pussa Keila och hälsa Henrik så mycket.
    Vi syns och hörs, stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  2. In time är bra.. men bäst är Justin ;-)
    Men sen råkar ju jag vara galet tonårsförtjust i honom så jag kanske är något partisk ;-)

    Söta kusiner! Vad kul för dom och er oxå för den delen att de är så nära i ålder.

    Kram!

    SvaraRadera