måndag 27 december 2010

Juldagsfest


Juldagen är ju som bekant årets festdag så jag passade på att lämna Keila hos mina föräldrar efter vår mysiga julafton och lockade håret, klädde mig i paljettklänningen från London och höga klackar och åkte på fest hos Furre i Lund tillsammans med Luisa, Macki och Helena (som är hemma från New York).
Vi snackade bort några timmar och drack goda drinkar innan det bar av till Koi där massor av kända ansikten samlats. Det är verkligen så många som inte bor i Malmö längre som kommer hem under julen och umgås med nära och kära. Jättekul att träffa alla...

Dj'n på Koi och jag drar inte jämt bara. Han hade sagt till Henrik att jag är elak. Är jag ju inte... Jag bara frågade ifall han kunde sätta på lite musik ju...
Jag bara vet att jag hade fått taket att lyfta ifall JAG hade spelat. Men från och med nu ska jag aldrig önska en låt. Killarna har dem inte i sitt register ändå...


Det var verkligen jättemysigt att träffa Helena och höra om hennes bravader i NY och att se Luisas växande mage. Tänk att hon är lika långt gången som jag var för ett år sedan. Ska bli mysigt med en ny bebis i vänkretsen.

Nu ska jag och Keila väcka liv i Henrik...
God fortsättning.

1 kommentar: