fredag 10 december 2010

Ettårs kalas

Nu är vi pimpade och redo för ettårskalas hos lille Matteo. Idag har jag packat väskan full med mat eftersom att jag hade med mig alldeles för lite igår. Keila satt och grät efter Emilias mat när vi fikade. Fy vilken dålig mamma jag är... Men idag ska hon äta massor minsann! Till frukost åt hon en och en halv portion gröt. Finns det ingen botten i den ungen? Men det är härligt att hon är så glad i mat och har sån koll på när det är mat i närheten, hon börjar liksom mumsa med munnen, som Maria Montazami... "Mmmmum...mmmaaamm..."
Lite gulligt ändå?

Nu ska vi åka och släppa av Bibshit hos Yoko och Erich.
Ha en trevlig fredagseftermiddag.
Jag återkommer ikväll med bilder från mammamaffia-dejten igår för er som är nyfikna!

I Raffe-klänning strl 12 månader.
 Nu tar vi det lugnt  med Biff Stroganoffen Keilisen!

6 kommentarer:

  1. hoppas ni får en mysig dag gumman, bra att du har med dig massor av mat, haha!! så söt hon är i sin raffe klänning!! :)

    SvaraRadera
  2. woaw, vilken fin klänning!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Sötaste kalaspinglan!!!
    Keilia får lära Ellen det där med att uppskatta mat på onsdag ;)
    happy fredag på er godingar!

    SvaraRadera
  4. Ååhhh godingen! vilken fin klänning hon har på sig. Söt som socker. Plastmosters älskling!!

    SvaraRadera
  5. Sötnosen. Hoppas kalaset var lyckat och att Keila slapp svälta haha =)

    SvaraRadera
  6. Tack för innan Danni!! Söta lilla Keila i sin Raffe-klänning! Hon är så snäll där hon satt på lekmattan bland alla tokiga killar. Haha!!

    Glömde säga innan men du är jättefin i håret! :-)
    Kramar!

    SvaraRadera