torsdag 2 december 2010

From Nagoya with Love

När Henriks föräldrar kom hem från Japan överröste dom Keila med fina presenter. En stor svart väska krävdes för att transportera hem allt när vi väl skulle åka hem till oss. Snacka om att vara bortskämd ;-)
Keila blev väldigt glad för alla sina fina presenter och sitter just nu, as I write, och leker fint med dem på lekmattan här i vardagsrummet. Leksakerna är såklart roligare än kläderna men om sisådär 20 år tror jag inte hon tycker det längre... Här är några godbitar som vi vill visa er.

Gullig och varm klänning att ha när det snöar riktigt mycket.

Rosa klänningar kan man aldrig få för mycket av...

Shorts-dress i rosa.


Favoriten som det leks med hela tiden. Nu när jag skulle ta den och fota fick Keila en svår depression, så populär är den...

Jodå mamma Dahl fick också present från Japan.
Yoko och hennes underbara syster Hisako hade köpt ett fantastiskt fint armband till mig!
Jag blev jätteglad.

I fina stenar med en berlock.
<3 Tusen tack Yoko och Hisako <3

Nu ska vi göra Fruktgröt innan en viss bebis hungrar ihjäl...

3 kommentarer:

  1. Presenter kan man inte få för mycket av :-)

    Vilket fint namn er dotter har, är det japanskt?

    SvaraRadera
  2. Malte blir sex månader den 17 december. Han har också en period nu där han bökar och stökar på natten. Han har fått två tänder där nere, ja redan! =) misstänker att två till är på väg nu. Innan hade han en period då han sov mellan 20 och till fem-sex på morgonen utan att äta. Nu vaknar han mellan 23-01 och då ammar jag för att jag inte orkar annat. Sen är det typ var tredje timme. Helt galet. Jag tänker: magknip eller nya tänder =)
    Förutom detta (förhoppningsvis tillfälliga) nattstrul är han en väldigt enkel unge som aldrig skriker i princip. Noel var ännu enklare =) Han måste verkligen acceptera vällingen när jag snart ska bjuda på den för i slutet av januari ska jag jobba och då även nätter! Hu, är faktiskt lite nervös...
    Oj, det blev långt det här!
    Gillar verkligen din blogg, lustigt att man följer varandra så här. Blir som att man känner varandra fast vi inte gör det alls!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej hej! Nej vi ska ta oss en titt i morgon! :) jag gillar molly och milton (hästnamn haha) och evelyn. Jag får säkert bestämma. Har köpt en olja nu ska de smörjas :) kram

    SvaraRadera