tisdag 28 december 2010

THE hat

Den här mössan fick Keila i julklapp av sin mamma och pappa. Jag älskar den! Den är så himla söt och det gör inget att den är lite för stor, nästa vinter kommer den sitta som smäck på Keilas huvud.
Tyvärr gillar Bibbi den också... Så det gäller att passa annars ryker tofsen. Och det är liksom den som gör det kan jag tycka... ;-)
Baskern är från italienska Barnum och finns att köpa på Baltzar Barn i Malmö.
Idag ska vi köpa pulka och sen ska vi ge oss ut i snön... Det är dags nu.



"Tack mamma och pappa, jag älskar mössan, om jag slipper ha den på mig!"

2 kommentarer:

  1. Åh såg den baskern på Balzar igår, tänkte direkt Keilamössa! och mycket riktigt är hon ju helt galet söt i den!! maffiadejt nästa vecka? puss på er

    SvaraRadera
  2. Fina Kelisen!!
    Så söt hon är i sin lilla basker!

    puss

    SvaraRadera