tisdag 29 juni 2010

Vilse i pannkakan

De senaste dagarna har jag varit yr och svimfärdig hela tiden. Det har varit riktigt jobbigt eftersom att det svartnat för ögonen hela tiden. Jag har inte velat köra bil med Keila och knappt vågat bära henne eftersom att jag varit rädd för att jag skulle tappa henne.
Det hela berodde på lågt blodtryck och sockerfall, till följd av mina dåliga matvanor.
När det blir varmt ute har jag ingen aptit, det och att jag glömmer dricka mycket är ingen bra kombination när man helammar. Tänk på det tjejer!
Så nu sätter jag klockan och försöker äta stadig frukost och mellanmål lite då och då.
Och så har jag vattenflaskan alltid redo nere vid Keilas fötter i vagnen.
Här ska det minsann inte svimmas mer!

Idag fick bli en riktig mysdag mellan alla solens strålar...

1 kommentar: