fredag 18 juni 2010

Sommardagen

Idag gick Keila och jag inte upp förrän halv tolv på förmiddagen, detta på grund av att jag inte sov något alls på natten. Jag kunde helt enkelt inte sova. Keila däremot sov hur gott som helst och ju fler timmar som gick desto mer frustrerad blev jag eftersom att jag visste att Keila snart skulle vakna och vilja börja dagen. Vid fem somnade jag äntligen och vid åtta vaknade Keila för lite mat sen lät hon mig sova ett par timmar till. Snällt av henne...

När vi så äntligen steg upp och kom ur pyjamasen gick vi ut med Bibbi och träffade upp Lisa och Matteo som vi lurade med till parken. Där gick vi i rask takt i cirka en timme innan vi slog oss ner på våra filtar och ammade barnen och snackade bort flera timmar.

Bland ankor i parken

Lisa och Matteo

Keila och Matteo snackar på filtarna

"Öööuurrr"


Ni ikväll hade jag tjejerna här på middag. Det blev lax, ris och hollandaisesås.
(Titti som lagade). Vi snackade och drack skumpa (alkoholfri för mig och Matilda) för att fira att Paulina äntligen fått sålt sin lägenhet. Vi har verkligen blivit flitiga på att träffas, precis som vi ville. Frida hade med sig en jättesöt body till lilla Keila, thanks F!
Det känns riktigt kul att vi blåst liv i en gammal flamma igen.
Man behöver sin tjejer, så är det bara!

Skumpa i "salongen"

Frida med Keila och Matilda "Any day now" Nilsson...

8 kommentarer:

  1. Sv: Vad mysigt med ett dop under sommaren. Vi får nog vänta till hösten med dop för Tove.

    Eran lilla flicka är otroligt söt hon med

    SvaraRadera
  2. hej hej!
    Hoppas ni mår bra, så härliga bilder!
    Ha en trevlig helg så får vi snart bestämma en ny mysdag! kramar

    SvaraRadera
  3. haha va kul med länken.. ser att jag gillade den redan då.. det måste ju bara vara ett tecken ;) ha en mysig fredag och bra början på helgen! kram

    SvaraRadera
  4. Matilda NILSSON???
    Det var snart ett år sedan... hehe...

    Tack för igår... jätte miiiiiisiiiiiiiit!!

    pöss

    SvaraRadera
  5. Oj just det! Men i mina ögon ä du alltid Matilda "fuckmeheels" Nilsson!

    SvaraRadera
  6. hahaha... ok.. det köper jag!

    SvaraRadera
  7. Eller Matilda "eat my pussy u fucking vampire" Veberg ;)

    (förlåt alla känsliga läsare)

    SvaraRadera
  8. Härligt med pickenicke i solen. Mycket underskattat!

    Måste bara säga att det va så roligt när jag läste ditt inlägg om amningen i provhytten. kände igen mig mycket där :) hihi, tror jag ammat i varenda provhytt i hela Karlstad snart :)
    Himla smidigt och lugn och ro!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera