fredag 4 juni 2010

Trädgårdsmys

Igår körde jag till min syster Alexandra och hängde i hennes trädgård tillsammans med lillebror Rasmus och lillasyster Cornelia, lilla Vendela och Keilisen.
Vi fikade och hade lite workshop. Alexandra planterade blommor i trädgården och jag och Rasmus målade hyllor som vi ska ha i våra bebisars rum. Rasmus blir pappa i slutet av augusti. Han bloggar också förresten, tyävrr inte så ofta men det är värt väntan på nya inlägg. Han skriver jättehärligt!
När jag är klar med hyllan till Keilas rum fotar jag den och visar er.
Vi kom i alla fall fram till att Rasmus är tålmodigare än mig och målar mycket finare. Eller så var hans färg mer heltäckande...

Mellan penseldragen hann vi med lite bus
Och att gunga...
Här multitaskar jag, rullar vagn och puttar gunga.
Ser du Henrik? Jag kan...
Och så fikade vi såklart

Cornelia håller koll på busungen

Det är gott att ligga i vagnen och mysa

Min lilla Skrållan

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder!! ha en riktigt mysig helg med lilla dockan :) kram från oss

    SvaraRadera
  2. oo så mysiga bilder på er!!
    Ja vi får hoppas dom är lite mer vakna nästa gång!! Hoppas ni får en mysig helg! kramar

    SvaraRadera