onsdag 30 juni 2010

Pink for life

Idag slog jag till på en underbar liten jacka i rosa från Busnel. Jag har gått och sneglat på denna godbit ett tag och eftersom att jag är galen i rosa unnade jag mig en sådan innan idag då mamma, jag, moster Nela och lilla skrutt var på nere i stan.
-Var så god Danni!
-Tack så mycket Danni!

Den senaste godisbiten i garderoben.
Keila i fina japanmössan som passar nu!

Shoppingmom!

Lillmoster eller Nannyn som jag och Henrik kallar henne.
Vi funderar på att bjuda med Nela på nästa resa
så kan hon passa Keila när Henrik och jag vilar i varsin solstol.
Klockrent, inte sant?

.......................................................................
Nu ska vi bestämma andranamn till Keila sen ska vi gå och hyra en film hos Dana.
Vi har precis vilat lite här hemma i sängen alla tre efter lite
thai-take away och behöver gå en runda.

3 kommentarer:

  1. Underbar kofta, bra köp!!! Ja vi har verkligen bra smak, RL is the shit till små prinsessor ;) Sov så gott! kram från oss

    SvaraRadera
  2. O vilken underbart fin kofta!
    Vi ska nog till malmö imorg en sväng! vill du med och fika och gå en runda i stan då?
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Sådan kofta har jag letat efter! Finns den i vitt eller ljusbeige? var finns den affären?

    SvaraRadera