fredag 4 juni 2010

Buona fortuna con la bambola


Inkorg: 31 maj 2010, 14.23
"Hej Keila, nu har jag kommit till världen.
Jag väger 3450g och är 51 cm lång. Jag vägrar att äta, är för trött.
Min mamma fick lida en hel del, men hon säger att det var värt allt.
Puss och kram från April Elissa Eddaoui. Hälsa mamma och pappa."

Min fina bästis har fått sin bebis. Den 31/5 tittade en liten flicka ut uppe i Stockholm och jag är så ledsen att jag inte kan rusa in på Karolinska och glutta på den lilla. Men vi ska ses i sommar när vi ska ha dop för Keila. Det är bara att gratulera Leila till att hon kom 17 dagar innan BF, vem hade inte velat ha sin bebis då?
Lilla Leila, vem hade kunnat tro när vi träffades i Milano, att vi idag skulle ha varsin liten flickebebis? Ain't it funny?
Nedan följer mina favoritbilder med Leila, jag satt ju här och blev lite nostalgisk.






Lycka till med lilla dockan
Buona fortuna con la bambola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar