tisdag 8 juni 2010

Mysmåndag

Idag vaknade vi, jag Keila och Henrik vid elva tiden och snackade en stund i sängen innan Henrik gick för att träna. När han kom tillbaka hade han frukost med sig som vi kalasade på.
Hela dagen har vi hållt oss inomhus och myst eftersom att Henrik varit ledig med oss.
Vi har städat och plockat undan lite, tvättat kläder, lekt i babygymmet, dansat med Keila i famnen, planerat sommaren och bara varit.
De var riktigt mysigt kan ni tro, att ta det lugnt hemma för en gångs skull.

Givetvis var vår lilla flicka på strålande humör och det märks att hon har stenkoll på vem som är mamma och pappa. Hon ler så fort hon hör våra röster och så "pratar" hon med oss när vi får ögonkontakt. Jag undrar så vad det är hon vill säga oss...

Det känns bra att det har regnat precis hela dagen, det gör mindre ont i hjärtat att bara vara inomhus då. Men imorgon hade sommaren gärna fått komma tillbaka.
Nu vill jag ut och röra på mig massor, jag har nämligen en bikini jag gärna vill se snygg ut i denna sommar...

Hur glad får man lov att bli egentligen?
Älskade skrattunge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar