torsdag 24 juni 2010

Törn(t)rosa

Keila är en riktig sjusovare, precis som sin mamma. Hon älskar att sova länge och ligga och dra sig. Igår kväll la jag henne vid halv elva och sedan sov hon gott till halv sju imorse då jag tog upp henne i min säng och ammade. Vi somnade båda två om och vaknade nu halv tio.
Det är vad jag kallar vardagslyx det. Nu har jag precis badat lillskroouuutt eftersom att hon bajsat ner sig och sina nya ankstjärtstrosor, lite mindre lyx på det alltså.
Man kan inte få allt... ;-)

Förmiddagslur

Ögonfransarna har blivit jättelånga men det är kanske inte så konstigt
eftersom att hennes pappa har fransar som går långt ner på kinderna.


2 kommentarer:

  1. O vist är det så underbart! vi ska va glada som har så duktiga prinsessor som sover så bra! Underbart!
    Glad midsommar på er sötnosar! kramar

    SvaraRadera
  2. Åh så söt hon är!! Hoppas ni får en underbar midsommar :)

    Kramar

    SvaraRadera