fredag 25 juni 2010

Release-Picknick hos Paulina

Igår hade vi tjejer picknick utanför Paulina på hennes gröning.
Vi grillade korv, med och utan kött, på en engångsgrill, drack cider ur champagneglas och snaskade på melon. Efter en så varm dag som gårdagen var, var det skönt att sitta i skuggan och snacka. Keila bollades runt mellan famnarna innan hon slutligen somnade efter lite mat i babyliften.

När det blev lite kyligt rullade vi ihop filtarna och gick hem till Paulina där vi fick lyssna igenom hennes nyinspelade låtar och jag måste få säga att jag är grymt stolt över henne musik. Hon är så duktig och vi rös och grät om vartannat. När de finns ute på nätet, Myspace eller Youtube, så ska jag länka så att ni får höra.
Paulina spelade lite piano för oss och sjöng en låt som hon skrev för väldigt längesedan när det just tagit slut mellan mig och min förra pojkvän. Låten väcker så många minnen från den tiden.
Kort efter att låten skrevs snöt jag näsan och träffade Henrik...
Tänk som livet kan vända ändå.


Min fina Titti med Vegas i magen och Keila på axeln.

Keila älskar att hänga sådär och titta på allt.

Jag häller upp den alkoholfria "champagnen".

Paulina och bebisen.

Är man på releasefest ska man dricka skumpa!

Bibbi i Keilas midsommarkrans

Keilas första midsommarkrans som Paulina gjort

Finaste bebisgosgumpen!

Keila underhåller mina fina tjejkompisar
Glad midsommar Frida, Paulina och Titti.
Nästa år firar vi ihopa tycker jag...

Kom nu Vegas, plastmoster vill träffa dig!

3 kommentarer:

  1. Glad midsommAr på er med! kraaam

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilket fint inlägg!!! Nu gråter jag ;)
    ha en bra midsommar stumpan och hälsa familjen.

    Puss <3

    SvaraRadera
  3. Ja, nästa år firar vi tillsammans!! Det var en underbar picknik dag/kväll!!

    Snart får Keila och Vegas leka.. snaaaaaaaaaaaaart!

    puss

    SvaraRadera