söndag 17 februari 2013

Wow!

Vilka gratulationer! Jag är helt rörd av alla fina ord, kramar och grattis! Hundratals människor har visat sin glädje för oss på olika sätt och jag är helt överväldigad!
Tusen tusen tack allihopa för all kärlek. Hela kvällen tog det att läsa igenom allt fint ni skrivit till mig här på bloggen och på Instagram.
Ni är underbara tillbaka. Jag är så glad att ni delar denna glädje med oss efter all sorg.

Min Instagram svämmar över av kärlek.

Tack än en gång för alla fina kommentarer och lyckönskningar.

9 kommentarer:

  1. Grattis grattis!!! Vad roligt :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grattis till den lilla! När är hon beräknad? =)

      Radera
  2. Addat dig på instagram.
    Grattis till ännu en flicka

    SvaraRadera
  3. Ska bli så himla skoj att få följa er genom en graviditet till! Följt dig sedan du väntade Underbara lilla Keila och fortsätter med glädje nu :)

    /Helena

    SvaraRadera
  4. Grattis! Så mysigt! Önskade att min man ville ha ett barn till för det är ju så mysigt.

    SvaraRadera
  5. Ja vad härligt med all glädje efter skitåret! Stor kram till er!

    SvaraRadera
  6. Grattis Danni, så roligt! Ännu fler kusiner till lille Julian :)

    Ramak




    SvaraRadera
  7. Grattis, så roligt!

    SvaraRadera
  8. åhh vad roligt med en till gravidblogg:) hittade hit via hannas blogg=)

    SvaraRadera