tisdag 5 februari 2013

At work...

Det är inget trevligt väder att flyga i idag. Jisses som det snöade och haglade tidigt imorse.
Nu har jag en liten paus innan det drar igång igen och jag ska tillbaka till allvaret. Det är nästan tortyr med lunch mitt på dagen man blir ju jättetrött. Hur klarar ni vanliga människor av det? Jag är en sådan som nästan behöver sova middag efter jag ätit. Oftast äter jag lunch på stående fot bakom en gardin i galley't alla tider på dygnet och då hinner man inte riktigt trötta till sig. Men när det är mealstop på basen hinner man det tyvärr. En frys-kaffe på det...


Min lillasyster skickar bilder på Keila som bebis hela tiden, 
var och varannan dag får jag gussiga bilder på vår tjocka bebis.
 Jag blir verkligen helt salig. Kanske det som är meningen Cornelia?

Jag saknar ihjäl mig efter min förståndiga och kloka dotter som igår konstaterade att 
pappa har "bjuna" ögon, mamma har "gjöna" och hon själv ha "jåsa" (rosa). Hehe!

5 kommentarer:

  1. Underbara Keila bilder, söta <3.
    Tja, vädret skall vi inte snacka om, fint väder ute, till att vara inne i, hm...
    De e bara å åk, om ni kan, självklart!!
    Var rädda om er, hälsa gott o pussa Keila.
    Go kram
    Essie.

    SvaraRadera
  2. Så ser det ut i vår familj med. Brunögd pappa och grönögd mamma. Fast barnen har bruna ögon och inte råsa :)

    SvaraRadera
  3. Haha vi vanliga människor var det ja :-)

    SvaraRadera
  4. En fundering...hur har Rasmus och söta Julle det? Funderar ofta på dom..
    Anna

    SvaraRadera
  5. Men åh lilla underbaring!!! ;) joooosa! 💗

    SvaraRadera