torsdag 14 februari 2013

Vår Valentina ♡

Alla hjärtansdag är lite speciellt för oss här hemma eftersom att vår lilla Valentina har namnsdag då. Vi hade alla i smyg köpt varsin liten present fastän vi inte skulle och jag lagade god middag och bjöd Henrik på gott vin. Det blev en mysig torsdagskväll för lilla namnsdagsbarnet som somnade efter en godnattsaga för en stund sedan.  
Henrik och jag surfar resor. Vi är just nu i Las Vegas...


Jag fick blommor och hudvårdsprodukter från favoritmärket av min man.


Keila fick två namnsdagspresenter.


Pappa hade köpt Barbie-Belle. Lycka!


Kvällens vin. Lite fyndigt va?
Himla gott!
Glad alla hjärtans dag mina vänner.

3 kommentarer:

  1. Åh Barbie-Belle, pappa han kan han <3
    Las Vegas tycker jag låter bra, väldigt bra!!!

    SvaraRadera
  2. Res till Dubai!!! Det har blivit jätte inne att åka dit med familjen: tydligen mkt barnvänligt osv.Resan tar inte heller så himla många timmar i anspråk heller!/Anna

    SvaraRadera
  3. Hej, Vilken kväll - härligt med lite lyx i vardagen. Var hittade du sjuksköterske/doktorsgrejerna. Min 3-årige son är halvbesatt och vill ha "riktiga" grejor, som han säger. Tack för svar! //Anna

    SvaraRadera