torsdag 7 februari 2013

Ni vet den känslan...

...när någon erbjuder sig att ta barnet under eftermiddagen så att man i lugn och ro kan ta ett bad, sova middag på soffan och ta det lugnt.

Idag var det Olivia som erbjöd sig att hänga med vårt lilla trotsmonster. Och jag har varit i heaven. Henrik jobbar sent och jag har ätit middag framför tv'n och väntar strax en liten knackning på dörren.
Då är det bad och sagoläsning som gäller och för det har jag tusentals krafter... Härligt!


Det här är Keilas arg-min. Jag börjar sakna den nu...

5 kommentarer:

  1. Det var den sötaste argminen jag någonsin sett!
    Gulle!

    SvaraRadera
  2. Man saknar de snabbt hur jobbiga de än varit tycker jag:) kram kram

    SvaraRadera
  3. Åååh sötnosen. Får man fråga vart den fina mössan är ifrån ? Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Men men åh!! Så mysigt! Låter alldeles alldeles underbart för alla inblandade tycker jag! <3

    SvaraRadera