onsdag 13 februari 2013

Mina favoritdamer

Normalt brukar Keila vara min favorittjej men hon har fått konkurrens av Damerna Damm.
Jag bara älskar dem. Jag har idag suttit ner och tänkt över vad det är som gör dem så outstanding jämfört med de andra städhjälper vi använt oss av och nu vet jag;

Det känns skönt att kunna lämna över hemmets nyckel till någon som jag litar på och som städar, fixar och donar precis så som jag vill ha det. Det är guld värt.
Att känna så gör att jag kan jobba i lugn och ro och inte behöver tänka på något annat.

Mitt enda jobb blir att handla med färska blommor hem.
Tänk så jobbigt...

Ja och laga till någon god middag, t.ex. Blåmusslor i vitvinssås. 

Funderar ni på städhjälp tycker jag ni ska kontakta 
Jenny och Lina för ett möte så att ni tillsammans kan komma fram till hur du vill ha det.
Här hemma rekommenderas de varmt.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar