söndag 3 februari 2013

Jag undrar jag...

...om man kan droga sin man, rulla ombord honom på SK909 och väcka honom i NY så att han måste tvångsshoppa med mig? Hade han blivit sur då?
Men alltså jag hade ju kunnat bjuda på en god middag på Nobu...?
Jag känner att det drar i USA-nerven...Och Keila behöver nya kläder.
Jag har i alla fall beställt hem lite från Ralph Lauren för att vara på den säkra sidan.


Den undre får bli födelsedagsklänningen.

Snart blir lillan 3 år! 
Var tog alla de här åren vägen?
De bästa i våra liv...




7 kommentarer:

  1. Så fina:) älskar din blogg! Var beställer du lillans RL kläder från?

    SvaraRadera
  2. Tack! :)
    Jag beställer till en väninna som bor i NY och sedan skickar hon det hem till mig eller tar med det när hon ska resa hem. Guld värt! :)

    SvaraRadera
  3. Åh vill också till usa och shoppa! Du har RL börjat skicka till Sverige nu? Då blir jag lycklig!!

    SvaraRadera
  4. Heeelt underbara!
    Keila kommer bli så fin!

    SvaraRadera
  5. Haha! Klart du kan droga Hin, han hade nog inte alls blivit arg, du bjuder ju trots allt på middag!!

    SvaraRadera
  6. Så underbara klänningar! Är också sjukt sugen på en shoppingresa till NY. Lite ralph Lauren klänningar och några par snygga speakers till Elsas vårgarderob hade suttit fint nu!

    SvaraRadera
  7. Åh vilka underbara klänningar!!! Ja tänja sig! 3 år redan! Ella går runt här hemma och säger: Ella blir tje åj! Fast jag säger att det är långt dit ( september) men det går ju fortare än anat! 💗

    SvaraRadera