tisdag 26 februari 2013

Studiebesök i mammaland

Det blev lite spontanfika hos mig idag. Jag får ju passa på när jag är ledig från mitt stressiga jobb...
Vid två-snåret trillade HannaPernilla och Nikki in med sina söta bebisar och timmarna flög förbi. Keila och Ellen passade på att leka lite och bråka mycket. Luisa bakade vitchokald-brownies här hemma innan de andra kom så det enda jag behövde göra var att lägga kaffe i Nespresson. Jobbigt!

Här har jag lyckats fånga tjejer utan bråk... ;-)

Keila och jag fick hålla lilla Ariana en stund och ikväll när jag nattade Keilisen sa hon: 
Är det en sån vi ska hau? En sån Alijana?
Hon längtar verkligen och frågar varje dag om bebisen kommit men jag har sagt att hon inte kommer förrän det är varmt ute och man bara behöver klänning och kan bada i havet.

Yngsta fika-deltagaren var Luisas lille Oscar på lite drygt en månad.

Kärleksparet tar igen förlorad tid.

2 kommentarer: