söndag 24 februari 2013

Magen med Keila


Ibland kan jag inte fatta att min mage ska bli såhär stor igen. 
Visserligen har jag saknat den sedan den försvann, saknat sparkarna och myset.
Här är jag i vecka 37 med Keila, det är helt galet att det är tre år sedan!
Jag tyckte min mage var gigantisk här men den är ju pytteliten och hur gullig som helst.
Konstigt att jag inte såg det då. Jag undrar så om magen blir större denna gången, den är det definitivt nu om man jämför med förra gången men det ska tydligen stanna av.

I två dagar nu har jag känt små buffar långt ner i magen och jag är säker, det är lillasyster som ger sig till känna. Åh så underbart det känns! Tänk att det är vår andra flicka som ligger där inne.
Vår lilla É. Daho... ;-)


8 kommentarer:

  1. Åh så fint gravid! LYcka till med prinsessan i magen.

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt!! Du var väldigt fint gravid. Hört att man blir större med tvåan till en början, då magen redan är uttöjd, och vet vad den ska göra! ;-)

    SvaraRadera
  3. Så vacker mage! Precis lagom stor! Låter så mysigt att känna rörelser från den lilla. Det har jag också saknat sedan jag var gravid. Så mysigt att kunna gå och klappa den lille och känna att det rör sig där inne. Kram!

    SvaraRadera
  4. E.. Daho? Jag tänkte och tänkte.. Men kom på sen att du måste menat E Dahl! ;D hihi
    Kram Stina (stinolino)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä du läste rätt... ;-) É. Daho. En liten ledtråd bara...

      Radera
    2. jahaaaaa! Åh jasså, vad spännande det blev nu! :)
      När ska du avslöja? Kram //Stina

      Radera
  5. Ok, da vet jag, men det ar ett pojknamn..! Eller kanske bade och? Jag bor i Frankrike pch har bara traffat pa killar/man med det namnet, fint ar det iallafall. Har du hort laten med samma namn : )?

    SvaraRadera