måndag 15 februari 2010

Babytapet

Vår lägenhet här på Gamla Väster är nu såld! Vi ska flytta till en större lägenhet här i Malmö 1:a mars och ingen är gladare än jag. Nu kommer vår lilla bebis få ett eget rum och inredningsplanerna är i full gång.

Jag boar... just nu tyvärr bara i huvudet men snart så kan jag även göra det på riktigt!
.
Jag hittade några söta tapeter på internet för tanken är att tapetsera en vägg i babyns rum.
Jag kan bara inte välja vilken av dem jag tycker mest om. De är så söta alla fyra... Hjälp!
.
1...
2...
3...
...eller 4
Vad tycker ni?

13 kommentarer:

  1. 2 eller 4 tycker jag :)

    Mycket tjusiga tapeter:) Kram

    SvaraRadera
  2. Hello!
    Grattis till den nya lägenheten, måste kännas skönt att flytta till något större. Jättesöta tapeter, så jag förstår att det är svårt att välja. Min favorit, 4:an, tycker jag. Kan hjälpa till att flytta lättare grejor, så bara hojta om ni behöver hjälp.Ha det nu så gott så länge o var rädda om er. Hälsa o krama.
    Essie

    SvaraRadera
  3. Randigt ska det vara - väldigt Raffe Larsson ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar nr 3. Fint med den gröna färgen. Lätt att macha med rosa detaljer till.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. Helt klart nr 2!!
    (:
    Kram från moster Nela

    SvaraRadera
  6. Nummer två är vacker och flickig på samma gång. Den drar blicken till sig och är harmonisk i färgerna. Så nummer två tycker jag! :-)

    SvaraRadera
  7. 1:an tycker jag! Jag skulle nog tyvärr tröttna på de andra efter ett tag, eftersom de är mönstrade. Även fast de va grymt fina såklart!

    Gud så kul med ny och större lya! Grattis! Förstår att du boar förfullt i huvudet nu. Mysit!!

    SvaraRadera
  8. OJ, jag menade 3. Den gröna alltså!

    SvaraRadera
  9. Amen gud så skumt! Jag och min sambo sålde också nyss vår lägenhet - här på gamla väster!!! Och vi flyttar också till större - 1a mars! Haha vad världen är liten! =)hoppas att allt är bra med dig och magen! Vad fina era 3Dbilder blev, hade också velat göra det men det är lite sent nu har jag läst. Får vänta till BF hihi! Tapet ett eller två tycker jag!

    Vanessa!

    SvaraRadera
  10. 3an var ju alldeles underbar! Vi målade lilltjejens rum till grått :)

    SvaraRadera
  11. Jag tycker nr.3. Dels e grönt en väldigt lugnande och harmonisk färg, speciellt i kombination med rosa och sen är den väldigt fin för den delen!
    Grattis till nya lägenheten föresten!
    Du får hänga med syrran snart igen på bebisfika, oavsett om du har bebis i magen eller i vagn! :-)
    Lycka till med allt!
    Kram från Alexandras kompis Sanna, LykkeLees mamma!

    SvaraRadera