måndag 1 februari 2010

Fika med Matteo



I fredags fikade jag på Redfellas med lilla Matteo, min väninna Lisas lilla pojke. Ja, våra killar var också med. Men det är inte så viktigt. Det viktiga är denna söta lilla varelse som gör små ljud, tittar storögt på lampor, röda ting och ler stort åt Henrik. (Vem vet, det kanske var första gången lilla Matteo såg en "utlänning". Henrik ser ju inte jättesvensk ut).
Man kan aldrig titta sig mätt på de små liven. Varje gång jag ser honom tänker jag att två människor faktiskt har gjort honom. Precis som Henrik och jag gjort vår Fralla. Så underbart!

Jag åt: Tonfiskmackan och drack en passionsmoothie.
Matteo åt: Bröstmjölk

Gulligt!
Jag hoppas våra små bebisar blir kära vänner.

1 kommentar:

  1. Åh så mysigt :) roligt med en väninna som också har/väntar barn - själv har jag med glädje fått veta att en av mina bästa vänner kommer få barn senare i år... allid skoj med en barnvagnsprommis-buddy ;)
    Vart kommer din pojkvän från förresten?

    SvaraRadera