måndag 22 februari 2010

Magen i jackan

Jo då jag kan fortfarande ha min vinterjacka som jag är så glad för. Magen börjar visserligen göra det trångt men jag tror att jag klarar mig ifrån att köpa en ny. Det hade varit så tråkigt att behöva köpa en jacka i tältstorlek såhär nära våren. Vi får hoppas på att jag inom de närmsta veckorna inte exploderar i storlek.

Bröstfickorna fungerar som en liten slits när det börjar strama. Toppen!
Nu tycker jag att det kan bli vår när som helst, tack!
Börjar tröttna på alla kläder man måste dra på sig, all snö i Bibbis päls som tinar i soffan och att jag måste föna håret innan jag går ut. Jag hatar att föna mitt hår.

4 kommentarer:

  1. Ja, de säger att det är en flicka. :) Vet ni? Jag har ju bf 24 april. Kanske ses på bb om inte innan :P Hihi! Vi tror att hon kommer lite innan bf. Både jag o Martin var lite tidiga. Man kan ju hoppas iaf ;)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att värmen kommer snart så man slipper köpa ny jacka. Min börjar också strama en hel del på sistone, men jag håller tummarna på att våren vill komma snart :)

    SvaraRadera
  3. Ja de bodysarna e så sjukt söta, och jäkligt billiga :) första gången jag köpte i storlek 62 idag, e fortfarande lite förstort men snart så, lillskiten växer :) Angående sambon e det sjukt jobbigt.. vet inte vad som är fel...bara att han har feber hela tiden och dåligt blodvärde, förstorad lever och mjälte... varit inlagd i en vecka nu, jäkligt segt! hoppas hoppas vi får något svar imorrn så man slipper gå och inte veta och bara spekulera! har ni kommit fram till något namn till lilltjejen? sov så gott! kram

    SvaraRadera
  4. Gomorron! Tack så mycket, jag älskar barnkläder det finns så mycket fint!! blir ju helg galen varje gång man går inte i någon butik :) Har äntligen fått lite besked iaf, att det inte var leukemi iaf! så det var jäkligt skönt, dagen började bra med andra ord :) Vad häftigt med ett japanskt namn, ska bli spännande att se va det blir när du avslöjar det :) ha en mysig dag! kram

    SvaraRadera