onsdag 10 februari 2010

När kommer bebisen?


Det är redan många som gissat så jag sammanställer en lista så att vi kan ha koll på vilka datum som är tagna. Vinnaren får något fint, det lovar jag!

12 april - Farmor Yoko (Kom fram till detta datum då hon räknade på första gången jag kände Frallan. Något japanskt hemligt räknesätt).
20 april - Moster Cornelia
22 april - Leila (För att det är hennes födelsedag!)
24 april - Pappa Henrik (För att hon då får ett lätt födelsedatum)
25 april - Louise S.A
26 april - Mormor Viveca
28 april - AnnSofie (För det är fullmåne den natten)
29 april - Vera
30 april - Pernilla

1 maj - Matilda (För att det är en fin dag)
2 maj - Morfar Peter
3 maj - Becca
4 maj - Linisen
5 maj - Moster Alexandra (Tror att jag får Frallan i födelsedagspresent på min 28-årsdag).
6 maj - Sabina (för det är lilla kusinens födelsedag och Shalinas)
19 maj - Jag (För att jag har sådan otur)

3 kommentarer:

  1. Vilken dag är det beräknat till då?

    SvaraRadera
  2. Hej hej. Nog kommer hon på kusinens dag den 6 maj!!! Kram kram Sabina

    SvaraRadera
  3. Haha vad roligt - min killes mamma älskar också att spå såna där grejer. Och komma med lustiga kinesiska tips...
    Det lustiga är att hon för ett år sen sa att jag skulle få "ont i magen, och vara tvungen att tänka på vad jag äter" under 2009. Och det var ju året jag blev gravid... lite coolt ;)

    SvaraRadera