måndag 1 februari 2010

"Du gamla du fria"-craving

Nu idag...exakt nu klockan nio minuter över elva denna måndag vill jag festa mer än någonsin.
Jag saknar att vara på fest, umgås med fulla människor, skratta åt pinsamma saker, dansa på baren och vara bakfull dagen efter.

Varför?

Jo för att jag råkade lyssna på den här låten på Spotify här i butiken denna morgonen.
Jag vet inte vad det är för fel på mig. Kan man skylla det här på graviditeten?
Kan man åtminstone skylla låtvalet på graviditeten? Jag står inte för detta... haha!

Frallan, vem är du och vad gör du med din mamma?




Och jag får tillägga att jag nyss tänka såhär: "Åh när hon ploppat ut så ska jag ha en stor fest i sommar och då ska vi spela dena på högsta volym i trädgården med grill och vitt vin".

Vad är det för fel på mig? Jag börjar bli orolig nu...
Nyss kom en afrikan (bättre Affe?) in i butiken, (hur ofta händer det liksom?), och den här låten var på. Varför har jag sådan otur?

1 kommentar:

  1. Hrm..."blåneger" känns väldigt politiskt inkorrekt, Manne... :-) Afrikan, får du skriva ;-)

    Puss från mig och prinsessan
    PS! Har dus ett vår nya bloggdesign som AnnSofie gjort? E fiiiiiin?

    SvaraRadera