lördag 13 februari 2010

Myshelg

Denna helgen har varit så mysig.
Igår tog min fina pojkvän ut mig på middag på Lemongrass här i Malmö.
Vi snackade föräldraledighet, namn, amning, barnvagnar, barnrumsinredning och allt annat som hör till när man ska bli förälder för första gången.
Efter den goda desserter gick vi hem och somnade i soffan. Snacka om att preppa inför bebis!

Idag träffade vi upp lille Matteo och hans föräldrar för en lunch på stan. Därefter shoppades det alldeles för mycket... Jag får nog ta och lägga upp en bild på min för tidiga alla hjärtansdag-present...

Nu ikväll körde Bibbi och jag till mina föräldrar eftersom att Henrik jobbar. Vi ser melodifestivalen och äter glass. När det är i Malmö ska vi se det live, det fick Henrik i julklapp av mig. Men jag är besviken att Dolph inte kommer vara med. Det var liksom halva kakan. Men vi får väl klara oss med Pernilla Wahlgren. Hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar