onsdag 3 februari 2010

70%

Du är på dag 196 av 280. (70%).
Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 6 fulla dagar (v27+6).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 28 apr 2010
Du har 84 dagar kvar till beräknad förlossning.

Tänk att jag nu gått 70% av denna graviditet! Och att jag endast har 30% kvar, (om hon kommer på BF vill säga).
Nu blev jag allt lite "svitt" i pannan...

Ni kan tro att vi myser i soffan idag. Tidigare idag var jag och Yoko och handlade på Ica Maxi och jag gick loss på sötsaker. Tror att jag är inne i en sådan period nu. Det känns så bra att veta att skåpen är fulla av gotter, ifall att...

1 kommentar:

  1. Lycka till med de sista 30%. Tänk snart har ni er lilla prinsessa i famnen.
    Underbar film från ultraljudet.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera