lördag 20 februari 2010

After work på Rosen

Igår gick jag och Luisa på en after work på Rosen i det nyöppnade hotellet på Lilla Torg.
Vi hade inte setts på evigheter och det var dags för lite snack, oss tjejer emellen.
Vi har riktigt mysigt och jag passade på att prova barens alkoholfria drinkar. Mumma!
Först beställde jag en Pepsi men bartendern tyckte jag såg så ledsen ut att han gjorde en god passionsdrink till mig. Står det i min panna att jag har passionsfrukts-craving?
Väldigt gulligt av honom att notera detta men jag är inte ledsen för att jag inte får dricka alkohol.
Sist jag drack alkohol var den 21:a augusti, och då var jag, till mitt försvar (o)lyckligt ovetandes om att det låg ett Frall-embryo i min mage och hade påbörjat sin jäsning.
Dagen efter den 22:a tog jag ett test, och så var det med det!
Min första tanke då jag såg plusset var: Amen ååååh då kan jag inte dricka nubbe på kräftskivan ikväll!

Vilken härlig morsa! Haha... Hehrrmm..

Jam jam...

Min söta väninna Luisa

Aaaaaaaheee

1 kommentar:

  1. Va roligt. Du är alltid välkommen att läsa min blogg. Ser att vi har ungefär lika långt kvar t bf. När är din bf? Vi har 24 april.
    Vet ni vad det blir för nån?
    Kram

    SvaraRadera