torsdag 4 februari 2010

Dagens sms...

...stod min Titti för.

Min lilla fina Danni!
Tänk att du ska bli så vuxen snart! Bli en mamma och få den egna underbara familj.
Jag är så glad att jag får dela allt detta tillsammans med dig!
Du är underbar! Bara så att du vet! Puss



Tack fina, underbara och söta Matilda.
Du förstår nog inte hur glad jag är att just vi två är i samma situation just nu. Det känns så tryggt att ha dig vid min sida. Vem vill inte vara gravid och föräldraledig samtidigt som sin bästis?
Så mycket vi har framför oss. Jag kan inte ens föreställa mig allt vi ska gå igenom nu.
Men vi får aldrig glömma det vi redan gjort. Alla fester vi varit på, resor som vi gjort, alla killar som vi diskuterat och analyserat, alla namn vi ändrat till z i våra telefonlistor, zå zimla zul zi zaft!
Som sagt Titti, det skålar vi för i sommar.

Love you

1 kommentar:

  1. Åååååhhh.... vi är så himla goa! =)

    Hoppas våra bebisar blir lika bra vänner som vi är..

    Pussssssssssss

    SvaraRadera