tisdag 23 februari 2010

Sulan goes official!

Jag ska bli faster!!!


Det är inte bara babyboom bland mina vänner utan även inom familjen.
Min lillebror och hans sambo Sophie ska bli föräldrar till en liten S(m)ula i slutet av augusti.
Så himla gulligt!
Idag gjordes NUPP-ultraljud på Curakliniken och efter bra värden och beröm för fin bebis är det nu alltså officiellt.
Vilken jul det kommer bli detta året. Massor av bebisar. Och så roligt de små kusinerna kommer få det sedan.

Tyvärr ville bebisen inte visa vad den blir för något så det förblir okänt till rutinultraljudet i april. Fast jag är nästan helt övertygad om att det blir en flicka. Bara för att vi är många flickor i familjen redan. Vi får väl se!

Stort grattis MalleBalle och Soffan.
Det är nu livet börjar, har jag hört...

Tänk om vi vetat här att vi båda skulle bli föräldrar 2010.
Jag och min lillebror på Lanzarote, 1988.

(Ursäkta mig mina tanga)

3 kommentarer:

  1. ÅÅåÅÅÅÅÅÅHHH!!!! Sulan!!
    Gud vad miiisssit!
    Grattis Mahmooooooouuud och Sophie! <3

    Tänk att ni ska få er en alldeles egen liten guldklimp!

    Puss

    SvaraRadera
  2. åh vad kul!!! GRATTIS!!!!

    kram erica
    -en annan inredningsbloggare;=)

    SvaraRadera
  3. tack för den bilden Danne, jääähjääh jäääh!/RAzz

    SvaraRadera