onsdag 27 april 2011

Uttråkade...

Det är skittrist att Keila och Henrik är sjuka. Speciellt eftersom att jag inte är det och vill hitta på grejor i detta fina väder. Men det går liksom inte eftersom att dem ska kurera sig och vila.
Jag klättrar på väggarna. Men det har redan vänt och båda två mår mycket bättre idag.
I eftermiddags kom Titti och Vegas förbi på lite fika nere på vår gård. Jättemysigt. 
Vi passade på att fota valparna medans Keikei och Vegas åt Mariekex.
Senare på kvällen kom Yoko med japansk mat till oss så jag slapp laga. Tack snälla!

Fem små gryn...

En av de tre bruna.

Vita damen med permanent i luggen.

Minstingen

Sötare valpar får man leta efter.
Någon som är intresserad av en Bichón Frisé/Bichón Havanaise-valp förresten?

Keila har kommit på att man kan stå på händer och titta på mamma upp och ner. 
Jäääättekul!
Hon gör det hela tiden...
Nu går hon mer än hon kryper vilket bådar gott för sommarens klänningar ;-)


Nu ikväll har vi tittat på El Clásico, ätit lantchips och druckit Coca Cola LIGHT!
Och jag ska alldeles strax kasta in handduken. Det är tufft att ta hand om två sjuklingar.
Jag är helt slut...

4 kommentarer:

  1. Light jag är besviken ;)

    hoppas dina älsklingar är redo för lite aktiviteter i den fina vädret imorrn, ta hand om sjuklingar, suger verkligen!!!

    O btw.. vi tar ledig från dagis och kommer såklart på måndag!! PUSS på er

    SvaraRadera
  2. Söta bilder Danni, man mjuknar direkt!
    Keila har hittat sin style, cool tjej!

    SvaraRadera
  3. Tack för peppande ord om amningen! :)

    Och vilka söta valpar, min syster har en Bichon Havanaise..:)

    Hoppas dina sjuklingar snart är friska!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Danni! Frida här, jobbade åt Lecole innan! :) Har ni den lilla svarta valpen kvar? Har letat hund nu i evigheter med inte hittat någon vi fallit för. Men dessa är ju helt underbara! Du kan väl maila mig: frida_carlberg@hotmail.com Kram Frida

    SvaraRadera