tisdag 26 april 2011

En vårdcentral- Ett skämt!

I natt blev vi helt plötsligt sjukare här hemma. (Jag som tyckte vi kände oss bättre igår!)  Henrik hade 40 grader feber och skakade och svettades.
Keila skrek och skrek. Jag tror hon har ont i halsen. Och jag fick på kvällen också ont i halsen.
Jävla helvete!
Nu sover både Henrik och Keila och jag sitter i kö till vårt jävla skämt till vårdcentral. Vem fan går till vårdcentralen halv åtta på kvällen med en ettåring!? Den ENDA tiden dem hade idag. Pinsamt!

Så nu ska jag byta från RÖV-Capio i Västra Hamnen, till något annat trevligt som kan ta hand om sina patienter. Husie Vårdcentral svarar inte ens... suck! 
Är alla sjuka eller?

Jag vill ha en frisk man och en frisk bebis, i alla fall till helgen då vi ska fira lillskruttans första födelsedag.
Heja, heja...

5 kommentarer:

  1. Fy fan för att vara sjuk i detta vädret! Krya på er!!

    SvaraRadera
  2. Hejar på till 100%, goa krya på er kramar till er alla tre. Pussa Keila o hälsa Henrik så mycket.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  3. Usch vad jobbigt! Låter inte alls roligt. Krya på er! Kramar!!

    SvaraRadera
  4. De finns en helt ny vårdcentral på viktoria park, de har inte så mycket patienter än eftersom den är ny.. Mina föräldrar bytte dit för pappa fick ingen tid och där fick han tid direkt

    SvaraRadera