måndag 18 april 2011

Grattis världens bästa storasyster!

Idag fyller min syster år.
Vi har firat henne med Rosévin och glass med jordgubbar.

Affe och jag för inte såååå längesen...hehe!


Ingen kan skratta som vi gör...

Alex, jag är så glad att du finns i mitt liv att just du är min storasyster.
Du är så snäll mot mig och tar dig alltid tid för mig. Lyssnar, hjälper och skrattar och gråter med mig.
Du är precis så som en syster ska vara. Jag hoppas att jag får dig att känna detsamma...
Jag hade varit väldigt vilsen utan dig många gånger.

Tack för att du finns och ett stort grattis på din dag.
Älskar dig.

3 kommentarer:

  1. Naaaaaw, Manne! I loooooove you tooo!!! Du är min bästa vän, det vet du - tack för att du finns och alltid ställer upp tillbaka! Miiiiisgt vi hade igår <3

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det väl underbart att ha en storasyster.
    Jag älskar min men hon bor rent för långt borta, tyvärr. Njut livet o det fina vädret, var rädda om er. Pussa söta, goa Keila o hälsa Henrik så gott. Hoppas vi ses snart.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera