onsdag 27 april 2011

It was pretty bad


Jo då så att eee...
De här två var det visst lite synd om ändå. Jag som hela tiden trott dem gnällt över lite förkylning.
Det visade sig att Keila har öroninflammation och Henrik har lunginflammation!
Min stackars hjärtan! Henriks sänka var så låg så det var löjligt... Keila är inte riktigt lika illa däran men hon åkte på penicillin hon med. Varsin dunderkur fick dem.

Inom två dagar skulle dem känna sig helt återställda så det innebär att kalaset på lördag inte är hotat!
TUR

Nu ska jag göra frukost till mina sjuklingar.
Sen ska jag ta bilder på mina blommor som jag planterade här nere på gården igår, 
så att jag kan visa er. 

2 kommentarer:

  1. Oj stackare hoppas de blir friska snart. Har ni ingen barnakut? Eller e det vårdcentralen som gäller hos er bara? Byt till en privat vårdcentral de brukar vara mycket snabbare på allt, och det kostar inte mer än de andra vårdcentralerna.

    SvaraRadera
  2. Det var inget roligt men dunderkuren kommer att göra dunder, som man säger. Skall bli så roligt att få vara med Keila på hennes 1-årsdag. Hildegunn kommer tyvärr inte ner nu men hon kommer senare. Pussa söta goa Keila o hälsa Henrik så gott.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera