söndag 3 april 2011

Söndagsmys

Vi har myst hela dagen. Keila sitter mellan mig och Henrik och ger oss blöta kyssar med hela gommen.
Hon är väldigt rättvis, ger hon mig en puss får Henrik också en direkt efter. Här ska ingen känna sig utanför minsann...
Hon tycker Henriks skäggstubb kittlar så hon fnyser när hon pussar på honom. Gulliga unge!

Jag känner för en pizza ikväll, lite Coca Cola light och Jersey Shore.
Sen ska jag somna tidigt, imorgon blir det först ett besök på Keilas (förhoppningsvis) framtida dagis och sen lek och bus i Ljunghusen.

Fullspäckad vecka som vanligt. 

Söndagsbus med pappa!

5 kommentarer:

  1. Har också ätit pizza och druckit cola idag.

    Hoppas ni är glada och att ni njuter av allt fint ni har i livet trots tråkiga saker som händer runt omkring er .

    SvaraRadera
  2. Haha vilken härlig bild! :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt med pussar =) och underbart att hon är så rättvis ;) Vilken fin blogg du har! Fin dotter och fin mamma!! <3 och fin pappa såklart också =D Vad roligt att ha hittat hit!
    Massa kramar!

    SvaraRadera
  4. Vilken underbart go bild, pussa henne så mycket från mig o hälsa Henrik.
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  5. Tack vännen, nu är vi tillbaka på hotellet och jag njuter av lugnet!
    Ja fan va jag längtar till vardagen hemma i Malmö, saknar till och med tjafset om vem som ska diska och gå ut med hårbollen ;)

    saknar er godingar! kram o puss

    SvaraRadera