tisdag 5 april 2011

Playdejt i Ljunghusen

 (Jag fixade mer utrymme för bilder. Håll med om att det blivit en tråkig blogg annars. Tack Annelie för tipset. Jag trodde det var ett skämt, men ok...nu kör vi igen!)

Igår var vi hos Lotta och Pyret i Ljunghusen på lekdejt och lunch. Det är så mysigt att komma ner där och gå i skogen och andas in lugnet. JKag längtar så till det blir sommar så att vi kan gå på stranden med dem små. Lotta och jag är överens, denna sommar ska vi vara jättebruna. Kan väl inte bli annat när man jagar ungar på stranden, eller?
Matilda stukade sin stortå, men det är en annan historia...

Keikei lånar Pyrets glajjor....

Den goda salladen.

"Får jag också solglasögon mamma?"

Efterrätt... Fy tunten!



Sötaste pojkvännerna i världen!

"Nu tar jag dig din lilla chicones!"

Kolla ögonen...

Lotta serverade mig Berocca och dubbel espresso.
Jag var så trött igår att jag höll på att somna hela tiden. Jag bör nog få i mig lite mer vitaminer och sånt.
Kände mig inte alls normal...

Pyret åker på en tur upp mot taket!

Tack för en mysig dag hos er Lotta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar