lördag 16 april 2011

Maffiatjejernas torsdag

I torsdags bjöd Keikei och jag hem Hanna, Janni och Luisa för lite sushi och lunchmys här hemma.
Det var en mysig och snackig träff som vanligt. Alla är lätta att umgås med och barnen sköter sig själva.
Jäkligt snälla små tjejer har vi alla tre...

I väntan på maffiatjejerna kan man tigga pussar... 

Och öva på att gå...

Majskroksmaffian?


Fina fina tjejerna...

Janni fixar med leksakerna åt flickorna.

Janni, Luisa (som fick en pojke 9 !!! timmar senare) och min syster Cornelia.
Tänk att lilla Anton låg där inne i Luisas mage och att han är ute nu.
Jag slutar aldrig att förundras över sånt...

Bibbi (aka Skuggan) lyckades tigga lite kärlek från Hanna...
Och Emilia övar på gångstilen.

Lilla Ellen hade ett jäkla bry med Keilas dockvagn.

Sötaste tjejerna i stan.
Until next time...
PUSS

6 kommentarer:

  1. Så mycket KÄRLEK <3
    Puss på er

    SvaraRadera
  2. Tack Danni! Allt känns så toppen med företaget. Vill du ha Bibbi klippt när jag ändå ska ner till Vellinge så är det bara att hojta till. Jag kan ta med mig maskinen ner :)

    Kan du inte lägga ut lite fler bilder på valparna? Jag är så nyfiken på att se hur dom växer.

    Kramisar...

    SvaraRadera
  3. Din lägenhet ser så fin ut! Det vore kul med några inredningsbilder!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina foton.

    När är Keila född?
    Hos oss tränas också för fullt på att gå :)

    SvaraRadera
  5. Vad fin bloggen har blivit igen :)

    Ha en härlig dag i det ännu härligare vädret, tjoho! :)

    kramar till er

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder! Det låter som om ni hade riktigt trevligt! :-)

    Ha en bra kväll!
    Kram

    SvaraRadera