måndag 30 september 2013

Bvc och föräldragrupp

Idag har vi varit på vår första föräldragruppsträff på vår Bvc. Jag har så mycket mammakompisar i olika gäng, några är kollegor på SAS, andra är från när Keila var nyfödd, några som kommit till på vägen och några via bloggen och så klart mina systrar och Titti. Jag har fullbokade dagar ända till jul känns det som.
Men man kan aldrig ha för många mammakompisar och det var faktiskt lite kul att träffa helt nya tjejer med små bebisar som är lika gamla som Etienne. 3 veckor blev hon idag. Gud vad tiden går fort! 4150 väger lillasyster nu. Över både medelkurvan och storasysters kurva. Nom..nom...

Mammas lilla treveckorsbebis.

Den här lilla älsklingen har gått sin sista dag på sin förskola i Malmö. På onsdag ska hon börja på en ny förskola. Sorgligt och vemodigt. Jag grät vid tanken på att hon inte ska få träffa sina vänner där mer.
Som jag sa till Henrik: Det är ju inte så att de håller kontakten precis. Typ, jag addar dig på Facebook eller något...

Jag hoppas vi kommer bli lika nöjda med den nya förskolan.

1 kommentar:

  1. Var ska ska hon börja? Blir det Trelleborg då ?

    SvaraRadera