torsdag 5 september 2013

3 för 2 på Kappahl

När jag var liten syskonmatchade min mamma mig och min storasyster Alexandra och jag råkar tycka det är så himla gulligt när jag tittar på bilder från förr. Så det blir nog en hel del likadana kläder till mina småtjejer också...

Newbie-favoriter i strl 56 och 98.
Jag dör så gulligt!

Eftersom att det just nu är 3 för 2 på Kappahls barnavdelning fick denna gråa tjockstickade kofta med spetsdetaljer följa med hem till Keila.
Perfekt höstkofta till lilla bruna Malou Barré-västen.

2 kommentarer:

  1. Min 4 år äldre storasyster och jag fick också likadana kläder. Jag hatade det ;) ! Inte när mina kläder var nya, men när jag 3-4 år senare fortfarande hade likadana kläder...fast nu har jag 4 pojkar själv, och tycker det är såååå fint när de har syskonmatchade kläder... Haha...//Hanna

    SvaraRadera
  2. Precis som ovanstående kommenterat, så var jag och min 3 år yngre syster också väldigt ofta likadant klädda och jag hatade det. Men har själv 2 döttrar och nog har de haft likadana kläder väldigt ofta. Nu när de är 10 år & 12 år börjar det inte riktigt fungera längre, storasyster blir så arg när lillasyster vill ha/får lika kläder som henne.

    Annars får jag önska lycka till när lillasyster bestämmer sig för att komma till världen.

    Lena

    SvaraRadera