måndag 26 mars 2012

Söndagen

Söndagen spenderades utomhus hos mina föräldrar. Kusinerna "gycklade" och lekte fint i solen medans mammorna solade näsan.

Tjejerna fick varsin sparkcykel av mormor.

Tjejerna på Rasmus gamla cykel.

Vendela sa till Alexandra: Mamma, Keila är min lillasyster...
Aaah klart hon är. De är som systrar i alla fall. Hoppas det alltid kommer vara så.

Sofia, det blev inget Balders Hage denna helg för jag blev omschedulerad och hemskickad på fredagkvällen istället för långstoppet i Gbg. Sedan flög jag en tur på dagen på lördagen istället. Så kan det bli! Men jag hängde inte läpp, jag käkade god middag på Lemongrass med några vänner och Henrik. 




1 kommentar:

  1. Sofia Lundqvist26 mars 2012 kl. 11:08

    Hahaha - ok, är det ngt du vill ha fr Balders så kan jag köpa det till dig och skicka till Malmö......Du har min mail ju...Kram

    SvaraRadera